Bazı Youtuberleri Sevmiyorum


Youtuber kelimesini ve bu youtuberlik işini yararlı işler yerine gereksiz konular ile video yapıp youtuberlik yaparsa oda yaptığı iş gibi gereksizdir.

İşini ilgiyle, bilgiyle yapan birçok youtuber vardır onlara teşekkür ederiz.

Bazı youtube yayını yapan kişileri hiç sevmiyorum isimlerini gördükçe, duydukça sinir oluyorum. Neden sevmediğimi de açıklayayım.

#) Boş işler ile uğraşıyorlar
#) Kendilerini bir şey zannediyorlar
#) Yaptığı videolar da saçma sapan hareketler yapıyorlar

Utanmadan küfürler ediyor, soyunuyor, cinsel şakalar yapıyorlar ve hiç demiyorlar "bizi çoluk çocuk izliyor onlara kötü örnek oluyoruz" hiç demezler. Çünkü onların yaptıkları şey zaten onlara normal gibi geliyor.

Elin adamı bu sistemi insanlar faydalansın, iyi şeyler öğrensin, iyi işler yapsın diye çıkarmışlar. İnsanlar bunu kötü olarak işlemeye başlıyorlar.

Mesela Türkiye'de çok gereksiz biri, bir elinde para diğer elinde mikrofonla sokaktan geçen insanlara salak salak sorular soruyor.

#) Özellikle kadınları hedef alan bu çakallar para karşılığı kadına; göğsüne adamın ismini yazdırırsa para vereceğini söylüyor kadın da bunu kabul ediyor. Utanmadan videoya çekip yayınlıyorlar.

#) Başka bir video da ise özellikle kadınlara "banyo da yaptığınız en garip şey nedir?" diye soru soruyor bizim kadınlar da hemen cevap veriyor. Ulan bağırsana benim özel hayatımdan sana ne desene. Anca kendilerine tecavüz ettiklerin de sesini çıkarırlar.
Adam ayak üstü soruları ile seni taciz ediyor.

Gerçekten diyorum özünüze dönün böyle fırsatçı insanları tersleyin. Eline her mikrofon alan kendini bir şey zannediyor. Sazan gibi hemen atlamayın.

Gavur dediğimiz insanların yeni silahını habersiz herkes kullanıyor. Yeni silah teknolojidir. Teknoloji ile insanları sersemleştirip kullanmaya çalışıyorlar.

Bizim ülkenin edebi adabı vardır. Töre ve gelenekleri vardır. Bizde kimseye bel altı veya özel hayat soruları sorulmaz. Bizimkiler yabancılardan özenip yapıyorlar.

Özünüze dönün edepli olun böyle gereksiz insanların kötü işler yapmasına izin vermeyin.

Ben sadece işini iyiye yapmayan youtuberleri hedef aldım. İyilere lafım yok.

Yorum Gönderme

2 Yorumlar

  1. Maalesef bu tiplerden o kadar çok var ki, para kazanmanın kolay yolunun buradan geçtiğini bilen eline kamerayı alıp video çekmeye başlıyor. Yazık ki boş nesil.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle zaten bu tipler yeni neslimizi mahvedecek, şimdi ki nesli gördükçe üzülmemek elde değil.

      Sil