#Yaptığım İş: Editörlük


Yaptığım Video ve fotoğraf düzenleme işlerini hep hobi olarak kendimi geliştirmek amacıyla  yaptım.

Bende ki merak video ve fotoğraf düzenleme işine yönlendirdi. İlk zamanlar kendi çapımda Adobe Photoshop ve Photoshop uygulaması ile fotoğraf ve logo düzenleme işlerini hobi olarak yaptım. Bu işte kendimi geliştirdim diye bilirim ama profosyonel tarz da değil de kendi çapımda da iyiyimdir.

Facebook hesapları için kapak tasarımı falan yaptım. Iğdır FM dinleyicisi olduğum için ve severek programlara da katıldığımdan dolayı radyonun logosu pek iyi değildi kendim logo tasarlayıp teslim ettim. Şuan benim yaptığım logoyu kullanıyorlar.
Radyonun birkaç yayıncısının tasarımlarını da yaptım.

Yaptığım Iğdır FM logosu





Sonra video düzenleme işi ile uğraştım. Kendi çapımda bir şeyler yapıp Youtube'ye  yüklüyordum.

Hangisin de daha iyisin diye sorarsanız ikisinde de iyiyim ama video düzenlemeyi daha çok seviyorum.
Çünkü ben bir film çekme ve yönetme hayalim vardı ondan ötürü kurgu ile uğraşmak hoşuma gidiyor.

Çocukluk arkadaşım ile rap işine girdik. O rap söylüyor ben ise klibi çekip montajını yapıyorum. 2014 yılın da başladık bu işe halen devam eder mi bilemiyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar